📦 Darmowa dostawa od 275zł 🚚

Centrum pomocy

Jesteśmy tu aby Ci pomóc.

Częste pytania przy zamówieniach

Zamówienia i dostawa

Zazwyczaj kompletujemy i wysyłamy zamówienie tego samego dnia lub następnego dnia roboczego. W zależności od metody wysyłki, czas dostawy może wynieść od 1 do 3 dni roboczych.

Aby zmienić adres wysyłki jak najszybciej skontaktuj się z obsługą klienta wysyłając wiadomość na adres mailowy [email protected].

Aby sprawdzić status zamówienia, prosimy o sprawdzenie swojej skrzynki e-mail, gdzie powinien znajdować się numer do śledzenia przesyłki. Jeśli go tam nie ma, prosimy o kontakt z nami, a z przyjemnością pomożemy.

Nie przechowywujemy bezpośrednio danych kart kredytowych, dane mogą zostać zachowane przez przeglądarkę lub odpowiednie bramki płatności oraz wtyczki (PayPal, WooPayments, Przelewy24, GooglePay, ApplePay).

Tak, realizujemy zamówienia na terenie całej Polski

Tak, wysyłamy zamówienie w oddzielnych paczkach tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. przy zamówieniach hurtowych.

Jeżeli chcesz wymienić zakup

Zwroty i wymiany

Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Produkt musi być w nienaruszonym stanie. Koszty zwrotu pokrywa klient, chyba że towar jest wadliwy. Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z obsługą klienta. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od zaakceptowania zwrotu.

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby zgłosić problem. Pomożemy w wymianie towaru na właściwy lub zwrocie pieniędzy.

Przykro nam, że otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę. Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta. Pomożemy Ci z reklamacją i wymianą towaru na nowy.

Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać adres, na który należy wysłać autoryzowany zwrot. Udzielimy Ci szczegółowych instrukcji.

Aby uzyskać wsparcie klienta, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pomocą danych kontaktowych dostępnych pod tym linkiem.

Jeśli wprowadziłeś błędny adres dostawy, jak najszybciej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Postaramy się zaktualizować adres przed wysyłką Twojego zamówienia. Jeśli przesyłka została już wysłana, pomożemy w znalezieniu najlepszego rozwiązania.

Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej. Postaramy się zrealizować Twoją prośbę, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.

Aby złożyć zamówienie z wyprzedzeniem na produkt, który jest wyprzedany, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Przekażemy więcej informacji na ten temat.

Darmowa przesyłka

Dla zamówień powyżej 275zł

Bezproblemowy zwrot

30 dni na zwrot bez pytań

100% bezpiecznej płatność

PayPal / MasterCard / Visa