Centrum pomocy
Jesteśmy tu aby Ci pomóc.
Częste pytania przy zamówieniach
Zamówienia i dostawa
Zazwyczaj kompletujemy i wysyłamy zamówienie tego samego dnia lub następnego dnia roboczego. W zależności od metody wysyłki, czas dostawy może wynieść od 1 do 3 dni roboczych.
Aby zmienić adres wysyłki jak najszybciej skontaktuj się z obsługą klienta wysyłając wiadomość na adres mailowy [email protected].
Aby sprawdzić status zamówienia, prosimy o sprawdzenie swojej skrzynki e-mail, gdzie powinien znajdować się numer do śledzenia przesyłki. Jeśli go tam nie ma, prosimy o kontakt z nami, a z przyjemnością pomożemy.
Nie przechowywujemy bezpośrednio danych kart kredytowych, dane mogą zostać zachowane przez przeglądarkę lub odpowiednie bramki płatności oraz pośredników (PayPal, WooPayments, Przelewy24, GooglePay, ApplePay).
Tak, realizujemy zamówienia na terenie całej Polski
Tak, wysyłamy zamówienie w oddzielnych paczkach tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. przy zamówieniach hurtowych.
W tym momencie opcja wysyłek zagranicznych jest ograniczona. W przypadku zainteresowania taką opcją, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
Jeżeli chcesz wymienić zakup
Zwroty i wymiany
Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Produkt musi być w nienaruszonym stanie. Koszty zwrotu pokrywamy my. Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z obsługą klienta. Po analizie sytuacji otrzymasz etykietę zwrotu oraz dalsze instrukcje. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od zaakceptowania zwrotu.
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby zgłosić problem. Pomożemy w wymianie towaru na właściwy lub zwrocie pieniędzy.
Przykro nam, że otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę. Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta. Pomożemy Ci z reklamacją i wymianą towaru na nowy.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać etykietę zwrotu lub adres, na który należy wysłać autoryzowany zwrot. Udzielimy Ci szczegółowych instrukcji.
Aby uzyskać wsparcie klienta, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pomocą danych kontaktowych dostępnych pod tym linkiem.
Jeśli wprowadziłeś błędny adres dostawy, jak najszybciej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Postaramy się zaktualizować adres przed wysyłką Twojego zamówienia. Jeśli przesyłka została już wysłana, pomożemy w znalezieniu najlepszego rozwiązania.
Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej. Postaramy się zrealizować Twoją prośbę.
Istnieje taka możliwość, lecz jej dostępność jez zależna od wielu czynników. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Przekażemy więcej informacji czy dany produkt może zostać zamówiony po wyprzedaniu.